
Remember at one entry I wrote about the "Things that I wanna get when I'm 28.."? I already got one of those, like I mentioned at this entry :D
Another belated birthday present for me..
Hadiah dari suami terchentaaaaa..
Another belated birthday present for me..
Hadiah dari suami terchentaaaaa..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

21 comments:
liza, tu notebook ker netbook???
congrats.........
dah dapat baby purple.....
kolakolakila,
it's a notebook..
wahh..betol2 rezeki ni. kira lump sum hadiah raya sekali. hehehe... nice to read your blog. be friend, ok. peace!!!
weee hooooo...syoknye! mesti tak tido mlm nih!!
jelesnyaaaaaaaaaaa
bila plak i nak dapat lappy dari suami tercinta nie...
saya,
boleh la jadi hadiah raya.. & thanks for dropping by :)
byzura,
takde la sampai tak tido.. tido tetap kena tido :D
ceera,
jgn la jeles.. cuba u mintak kat ciput. mana la tau dpt :D
bestnya dapatt purple lappy..
im green w envy now.hehhe..
congrats dear! color purple tu cute!
fieza,
yg penting i boleh buat assisgnment kat rumah lepas ni :)
sha,
thank u :)
wahh best nye dpt present dr beloved hubby!
congrats liza.. n happy 28th birthday again!
waahhh~!!! ada baby purple...best kan pakai dell?
sha,
thanks babe :)
shasha,
best jugak :D
hye sis..sama je lappy kita..
sis nye purple baby..
sy nye lil pepel..hihihi..
hoorayyy bestnye!!! :)
wowee...cantek~! purple lagik..
mishungu,
oh ye ke? sama la kita :D
lilia,
best.. :D
limelollipop,
dah suka warna purple, harus la kalau boleh sumer benda nak warna purple :D
oh cantiknya dell. nak order dell hr tu dorang kata sebulan ke dua bulan baru dapat. oh tidak
seronok dapat ape yg u wish kan? ;)
lindosh,
iye ke? better beli terus kat kedai kot. tapi harga slightly expensive la kan..
noreen,
alhamdulillah :)
selamat berpuasa.
zewt,
thank u! :)
Post a Comment